onsdag, december 10, 2014

Lucia lussebullar och kurs


Igår var de sista gången på hundkursen och den var riktigt bra. Kompis är så duktig. När vi kom hem hoppa jag in i duschen o fixa i ordning mig för att åka till Tjörn o se på Ebbas lussefiirande . Efter sångerna åkte vi hem till min syster och där blev jag bjuden på lussebullar & pepparkakor som Tuva & Ebba bakat . Mums!  
Idag har jag haft en mysig "hemma dag" fixat med tvätt och plockat undan. Tog en runda in i skogen när de äntligen blev uppehåll. Vi såg två älgar som stod rätt nära på ängen så jag hukade mig ner bredvid kompis och bara titta en stund. 
Annars idag har jag kämpat för att få se sista avsnittet av sons MEN de är ju totalt omöjligt. Så jag hoppas verkligen ingen spoilar nått!   Imorgon vankas jobb 7-15 och efter de skall jag shoppa klänning inför julgalan med jobbet på lördag :) 












Inga kommentarer: