tisdag, december 09, 2014

Måndagen efter resan


Hemma igen efter 5 dagar i London. London var en riktigt häftig stad och dit kan jag verkligen tänka mig att åka igen! Vi bodde suveränt bra med Oxford street några minuters promenad bort . Me like!
Vi kom hem vid halv tio på  fredags kvällen och jag blev upphämtad av mina två killar i Stenungsund . Jag var helt slut men ack så lycklig för att få krama om A & K . Flygresan hem gick väldigt smidigt och de har jag ak att tacka för, hon är bäst!  
På lördagen gick jag och Andreas ut o käka och de var verkligen super mysigt och vi behövde verkligen de . Söndagen hade vi playdate i ödsmål hemma hos Cissi med totalt 6 hundar . Vi traska i lera skog och sumpig mark men de var så värt. Kompis var så lycklig och han skötte sig som en riktig gentleman . Våran grabb de !  
Och så har vi måndagen idag som bjöd på 9h jobb . Riktig go dag !  Nu ser jag fram emot två dagars ledighet med familj o vänner innan vi drar igång med jobb hela helgen . 















Inga kommentarer: