lördag, december 13, 2014

Nackspärr

I torsdags när jag jobbade så hände de nått med min nacke , jag gjorde egentligen inget speciellt eller någon hastig rörelse utan plötsligt från ingen stans så fick jag ont och ju mer tiden gick ökade smärtan nått fruktansvärt !  Smärtan kommer liksom " under" kotorna. Och när jag vaknade imorse var det gränsfall att jag skulle be Andreas lillebror att hjälpa mig upp ur sängen, jag fick rulla mig ur som en säl liknande  människa haha. Och jag som skulle jobba ikväll , fick tråkigt nog sjukanmäla mig :(:( Mina föräldrar blev oroliga så de kom hit för att titta till mig . Har jag världens finaste föräldrar eller!! 
De tänkte åka till torp för att fixa lite grejer så med tanke på att jag inte kunde köra så åkte jag med och kunde gå till Apoteket och fixa voltaren.  Har redan blivit insmord 3 gånger ikväll men de hjälper bara till viss del... Imorgon hoppas jag verkligen att jag kan gå till jobbet för vi skall ju ha julgala och julbord . De får jag bara inte missa.

Inga kommentarer: