tisdag, februari 25, 2014

Playdate wt the boys


Mitt mamma hjärta är så glad och lycklig över att K har fått sig en kompis som han får leka med regelbundet och som är på samma nivå och leker precis lika dant! Han har ju farsan  baloo (otzo) också som lär honom ett o annat när han är på besök ;) men att få se framsteg ju mer han får träffa F är för mig värt så mycket!!  Sen är det en bonus för mig att F har med sig sina fantastiska ägare :) två flugor i en smäll så att säga! 

Tisdag idag o jag har precis kommit hem från jobbet, tog mig en kaffe vid 8 så jag är pigg som en lärka. Tänkte kolla Mia på grötö medans jag sipprar på ett glas rött, man får ju ha lite kvalité på kvällarna hehe ;) imorgon vankas en ledig dag och jag tänkte att jag skulle hålla mig hemma o göra husliga sysslor men om nån vill rädda mig från de är det bara att ringa(!) 
Tänkte jag skulle ta en trip till Ikea eller göken när jag ändå är ledig men vi får se. 





Inga kommentarer: