torsdag, februari 27, 2014

Dagen mitt i veckan

Min lediga dag som jag hade så mycket planer för. Vaknade redan klockan 6 och kunde inte somna om, tog med mitt täcke ner till soffan och kollade serier. Blev sugen på färsk frulle så jag åkte iväg och handla nybakt bröd med smarrigt tillbehör. Min andra hälft var hemma idag, stackarn känner sig febrig så han fick vakna till en serverad frukost . När Andreas är sjuk så är han så snuttig så jag vill bara slänga mig i hans famn o helst stanna där .!  Vet inte riktigt vart den här dagen tog vägen men lite lek i skogen med K fick de ju bli, han är ruggit seg även idag efter sin playdate med F igår. Jag skall ju inte vara sämre, heela röven och låren värker och jag fick faktiskt en ordentlig rump och lår massage av A . Kändes som kramp och att hela benet skulle gå av i mellan åt men mest var det bara skönt!  Nu börjar jag känna att John blund är här så jag kastar in handduken. Tjing
 





Inga kommentarer: