söndag, februari 16, 2014

En helg med flera goda ting!


Ännu en mysig helg med favoriter! I fredags blir jag väckt av min syster som ringer och undra om Ebba kunde komma till mig i några timmar vilket är självklart :) vi myste här hemma o laga mat o kolla lite på en Disney film. Sen åkte vi in till Stenungsund och shoppade. Så kul att bara hitta på nått vi två :)
Efter några timmar blev hon upphämtad och jag åkte hem. Hemma möttes jag av en fin bukett rosor! Vi hade en riktigt bra alla hjärtans dag med god mat och extra kärlek hehe . Igår var det fina Malins tur att bli firad. Vi åkte in rätt så tidigt för tiden går alltid för fort när vi hänger så vi tänkte köra på lite extra tid hehe det sluta ju självklart med övernattning . Vi blev bjuda på mega god mat och efterrätt samt gott vin . Kan säga att jag är sååå slö och trött idag hehe men de är det värt!  Innan vi åkte hem idag käka vi färsk frulle o kolla OS . Faktiskt tyckte jag de var kul. När vi kom hem så har de inte blivit många knop gjorda, jag och K ligger nerbäddade i soffan o kollar på hunger games. Hoppas alla har en fin söndag



Inga kommentarer: