lördag, mars 01, 2014

Vi drar till Göteborg

Välkommen fredag! Idag har jag varit ledig så vad passar inte bättre med en sovmorgon och soffmys till en Disney film ;) när eftermiddagen kom åkte jag ut till Tjörn till mina föräldrar & där jag blev bjuden på middag. Ikväll skulle mamma iväg till götet för ett "event" så jag skulle köra henne, tur att min fina vän trotsa sin förkylning och följde med som kartläsare:)   När vi lämnat av mamma åkte vi in mot stan för fika men först tog vi oss en repa på stan.med  Svart bälte i shopping o allt så fick jag med mig ett par byxor & T-shirt  .  Vi gick runt o letade efter nått mysigt fik men vi hamnade på condeco tillslut, fan vad de skall vara så svårt att hitta mysiga fik inne i stan eller så är det jag som är orutinerad  haha . I natt blir jag kvar på Tjörn orkade verkligen inte åka hem så inatt är de jag och Sture som skall gosa, han är så glad att mamma är hemma igen. Tjing




Inga kommentarer: