söndag, december 09, 2012

Fiftyshades...

Vilka böcker!!! Om ni inte läst så tycker jag att ni går till närmaste affär o köper dom! Jag vet inte hur jag skall klara att vänta ända tills januari för att få köpa den sista boken ..haha jag kan helt enkelt inte få nog. Har ledig helg nu o jag började fredagen med en skön promenad i solen innan jag styrde min kurs mot Tjörn till min syster. När jag kom fram åkte vi snowracer o promenerade till affären o köpte fredagsgötta ;) avslutade kvällen med att baka pepparkakor :) idag fick vi en störtskön lördag med riktigt gött väder så jag Ebba o issle gick bort mot dammen o åkte snowracer från brantabackar hahah jösses vad vi skratta ! När klockan närmade sig två åkte jag bort till sundsby där jag mötte upp ante för vi skulle öva med kompis att vara lös & öva på sök. Han är såå duktig o han vill verkligen lära sig så det är sjukt kul :):) vi promenera i flera timmar , här är de inte bara hundar som får träning. Klockan har passerat 12 o söndagen är redan här men först måste jag få några timmars sömn . Planen är att bara vara hemma o greja o göra allt de där jag nye kommer hinna nästa helg när jag jobbar.. Jaja på återseende byebye



Inga kommentarer: