måndag, november 26, 2012

Time..

Hej!
Redan är helgen förbi men ack vad jag är nöjd. Andreas åkte ju med jobbet till Tyskland i fredags så jag & kompis tog rödafaran ut till Tjörn. Vi hade fredagsmys hos mina föräldrar tillsammans med Ebba :) så mysigt o så roligt! På lördagen åkte vi hem till min syster o promenerade allihop. När det var dags för att åka hem till Orust följde mamma & Tilda med mig hem, vi lyxade till det med super god mat som vi lagade tillsammans o till filmen blev det chips o godis :):) vi hade lite svårt att somna sen för vi låg o asgarvade åt massa minnen haha så skönt att få skratta med hela magen :):) på söndagen åkte vi en sväng till torp o shoppade :) så skönt att få en helg bara till att umgås med familjen ! Men nu är det ny vecka o nya möjligheter dock är Jag Påväg att bli sjuk men jag har bäddat ner mig i sängen så jag hoppas lite sömn kan bota . Ha en fin kväll !



Inga kommentarer: