onsdag, oktober 27, 2010

Like Lovers Do

Regn o rusk är inget för mig men det är en bra ursäkt för att bara få ligga o mysa i sängen . Word (!) Som dom alla andra Onsdagarna i veckan är jag ute hos min bästa vän dock är vi inte så sociala mot varandra för tillfället , jag ligger i sängen med min dator och han sitter i soffan o lirar wow utbyter några ord då & då men de gör mig inget.

Längtar tills imorrn för då skall jag, Anna & Alex åka till torp o bränna lite pengar. Behöver verkligen en ny vinter jacka men är tveko på att hitta en där för jag är ute efter en marinblå jacka är helt insnöad på att jag skall ha en sådan så ja jag hoppas jag hittar fanskapet .
Innan jag lägger mig tillrätta tänkte jag passa på att skriva

Andreas Du är det BÄSTA jag vet & tack för att du är du . Jag är så STOLT över dig Love conquers all ♥



PEACE n LOVE

Inga kommentarer: