onsdag, oktober 27, 2010

Sova,hur gör man de?

jaa huuur skall jag få ordning på min sömn, jag menar varför kan inte jag som vissa andra bara bädda ner mig i sängen o gosa ner huvudet mot kudden o bara somna? nu har jag legat o försökt somna sen 22.00 och vad är klockan nu jo snart halv 1. jag skall fan upp 05.30 o jobba till 18 . oj vad klockslag de blev nu men skit samma ni hajjar läget. Jag är ingen morgon pigg person så jag behöver verkligen sova så jag känner mig hyfsat utvilad.

Annars har Tisdagen varit kanon, började med att åka till skolan o plugga några timmar och när jag blev rastlös o tappade orken gick jag över till Alex som bor 50 meter bort ;) Där blev jag bjuden på kaffe o frukost till en massa gs snack . Vi kollade 2 avsnitt av gossip girl o jag tyckte tillome de var bra haha klart att jag sett några avsnitt ibland när det gått på tvn men aldrig tyckt att de vart nått att ha men eftersom jag e så såld på serier så får jag nog fixa dessa också.
Efter härligt häng var det dags för mig att stya kursen ut mot tjörn igen för lite kalas hos min syter, Jimmy fyllde år så där bjöds det på mumsig smörgåstårta och till efterrätt kladdkaka o grädde :) Jag rulla där ifrån men de var det lätt värt guuuh så gott det var(!)
Och som sagt ligger jag nu i min tokigt sköna säng o försöker somna. Tänkte göra mig ett sista försök nu lyckas jag inte ger jag upp o sätter på kaffe .

PEACE

Inga kommentarer: