lördag, oktober 30, 2010

From Head To Toe

Hej kära vänner skulle bara säga att jag lever .
Är dock dunder trött efter en rätt så intensiv arbetsdag men den vände totalt så fort alex kom till jobbet. Inte varje dag man får lov o jobba med en av sina nära vänner men hon gjorde min dag så mycket bättre så tack för att du ställde upp o jobba fasten du jobbar röva av dig :)

Nu ligger jag här ännu en gång och inte kan somna fast ögonen går i kors kanske beror lite på att Andreas tar upp hela sängen, han ligger just för tillfället som om han leker " Under hökens alla vingar kom " plus att han drömmer en cp dröm o pratar för fulla muggar...
Naae nu slår klockan alldeles strax 03.15 så jag tackar för mig !

Psssst!!!! imorgon / idag skall jag iväg på hemliga äventyr . det kommer kicka NICE (!)

Inga kommentarer: