onsdag, januari 14, 2009

Redan Onsdag å snart är veckan slut =) idag har jag haft en lång dag igen , började jobba 8:15 till 16:00, efter jobbet åkte jag bort till torget för att fika med Annelie, haha när vi hade suttit där en stund så ploppa Våran gamla lärare Camilla Ask upp och som vanligt stanna hon en jädra stund å tjöta höl i hövvet på en xD
men de va faktiskt kul att se henne. vi satt å fika en stund å tjöta massa skid sen vare dags för annelie att ta sig in till Stora staden Göteborg och jag brumma hem i min vita 740 .kom precis ut ur badet , har gjort två behandlingar me silver shampoot så nu väntar jag på att de ska torka så man får se om de blivit något bättre, Ångrar svin mycke att jag la i min botten !! Fan jag skulle bara gjort slingor istället =/ aja nu vet jag bättre tills nästa gång . nu blire att kolla tv sen nana

xlxlxl Claeys

Inga kommentarer: