fredag, januari 16, 2009

Sweet de är Fredagsmorgon och jag är ledig! fyfan va gött, i går va den jobbisgaste dagen på hela tiden än så länge( halva nästa vecka också)!!
As pinsamt när jag skulle vara resurs med Anders för 7orna imatte
fyy jag kännde mig så jävla kass, de sög verkligen ut mitt självförtroende för jag kan fan inte matte, jag ville bara fly hela tiden asså jag ville bara kassta mig ut genom fönstret för jag ville inte pinas mer! fyyy Aldrig igen ! hatar matte! sen så finns det en på mitt jobb nämner inga namn, som bara går mig så jävla mycket på nerverna. Först i början tyckte jag om "Det" men nu känns et hela tiden som om "Det"
håller på att tävla med mig, jag f¨år massa pikar gör inte si gör inte så, men när man pratar med dom andra så får man bara höra snälla saker att man är jätte duktig.
ne fy å blä de ska bli gött när Linda kommer hem så hon får styra upp lite iskolan,
Snart skall jag iväg till rönnäng och fika med sandra lord. de va ap längesen å jag saknar henne!! men nu ska jag duscha , blir nog hamnkrogen ikväll .
xlxlxl claeys

Inga kommentarer: