tisdag, januari 13, 2009

Låååång dag idag. började jobba vid 12 skulle igentligen slutat 5 men jag har haft tandvärk i flera dagar så idag fick jag panik å va tvungen att göra något åt den där jävla smärtan, så mamma fick ringa till stenungsunds tandvård för skärhamn hade inga tider så jag fick snabbt åka iväg från jobbet vid 4 å lägga mig under tandläkarens händer =/ blev gött bedövad å dräggla som en hund i flera timmar, sen fick jag snabbt åka hem till camilla för hon skulle lägga i min botten, Så nu e jag kyckling gul å guldig i håret de ser förjävligt ut haha ser också ut som ett polskt fnask xD men om några dagar kommer de nog se bättre ut HAHA . saknar också ante men vi ses nog till helgen, imorn ska jag nog leka en sväng me annelie för hon är ute på tjörn å härjar .gooooottiiiiii=) å på fredag är jag ledig så då ska jag träffa sandra lord å ta en fika med henne i bäckeviiiiiiga .
nu börjar klockan bli mycke så jag har en lång dag framför mig imorgon
sleeep tight Claeys
xlxlxlx

Inga kommentarer: