söndag, december 06, 2015

Välkommen december ! 
Japp då har vi gått in på årets sista månad och den ser ut att vara fullbokad till årets slut. Vart tog november vägen kan man tycka, precis allt gick i ett. Men många fina stunder han vi allt med så som träffa fina vänner stora fester umgåtts med familj och jag har dessutom färgat håret två gånger i loppet av en vecka haha jag och mitt arma hår!  Men nu är jag inte längre blond utan koppar rödbrun/orange/blond. 
Jag har iaf gått av min jobbhelg och sitter  och bara andas ut i soffan, jätte rolig helg med 50års fest dock har jag varit sjuk sen i måndags men inte haft tid till att vara hemma och låta sjukdomen ha sin kurs så ja jag är rätt så slut i kroppen . Nu vankas en ledig måndag sen är det påt igen :) önskar alla en fin vecka 























Inga kommentarer: