måndag, december 21, 2015

En välbehövligt Go och lugn helg med bästis på besök! Jag och min lilla familj åkte ut mot Tjörn på eftermiddagen och stannade först förbi hos mamma&pappa där vi fick mat och jag passa på att bada:) är rätt så förvånad att det gått såpass bra att inte duscha håret hemma på snart 1 månad. Det har vart nära några gånger man stått i duschen o tankar är på annat men ändå snabbt komma på att, nej inte håret. 
Mitt hår har blivit sååå mycket bättre och jag slipper den torra & livlösa känslan så fort man tar i håret! 
Efter bad och fix åkte vi bort till ishallen o tittade på juluppvisningen som min brorsdotter är med och åker i:) hon är så duktig så jag blir tårögd. Super stolt faster!  Efter uppvisningen hämta vi upp kompanjonen och åkte hemåt. 
Och resten av kvällen har jag letat runt som en toka efter den perfekta klänningen men alla är ju slut i min storlek buuuhuu skam den som ger sig. Jaja De e en da imorrn å 



Inga kommentarer: