måndag, juni 01, 2015


Redan vid 05 i morse slog jag upp mina gröna och de var inte så där vakna för man kände sig utvilad utan mer av skräck och smärta . Min jäkla nacke hade låst sig och det gjorde så förbannat ont och jag kom knappt upp ur sängen . Men tillslut kom jag mig upp och då gick jag ner o drack kaffe och försökte stretcha alla muskler jag har runt nacken. Åkte ut till Tjörn och käka frukost med mamma och pappa. Sen stack jag iväg på möte med jobbet. När det var avklarat åkte jag och hämtade upp mamma för vi skulle på Ebba & Tuvas sommar avslutning . När vi kom tillbaka till aröd så hade A kommit och var i full gång med att snacka med fiber snubben som kolla vart de skall placera kabeln osv :) Vi åt middag tillsammans innan vi åkte mot Orust igen. 
I morgon tänker jag inte åka en meter ...












Inga kommentarer: