torsdag, juni 04, 2015

Den här dagen känns som två . Vid halv 5 var jag o grabbarna ute på en kort promenad så de fick göra sitt så vi kunde gå tillbaka till sängen, halv 8 fick jag stiga upp igen o ta ut dem och när vi kom in var kaffet klart o vi sjönk ner i soffan tills jag fick en knuff på min arm så de flög kaffe i soffan haha i vanliga fall så brukar man kanske hojta till men jag var så trött att jag bara var tyst o snabbt flängde av överdraget o in till badkaret o skrubba . båda grabbarna följde med o kolla haha . Tog en skön promenad och det gick så himla bra och de försökte bara börja leka två gånger så ja det gick jävligt bra :)  när vi kom hem började solen gassa på så det fick bli Frulle på altanen o bara njuta innan jag åkte till jobbet . Hade en rolig dag med mycket "Hittepå" o flänga runt . Man kanske kan förstå varför den här dagen känns som två . Men nu tar jag iaf helg och jag är överlycklig för det skall bli fint väder woopwoop . Har jag orken så måste jag storstäda men de kan man lika väl göra under helgen.  Sov gott tjiing














Inga kommentarer: