söndag, mars 29, 2015

Monster pass

Då var 12h gjorda dags att tagga 12h till haha hoppas jag får sova lite iaf;) i morse när jag slog upp mina gröna vid halv 7 kände jag mig så utvilad men när jag såg vad klockan var så la jag mig tätt intill min andra hälft och somna till en extra timma. När jag vakna igen var jag ännu piggare så jag slängde på mig träningskläderna o  gick ner satte på kaffe och körde mina övningar på mattan. Haha jag har ju fått brännmärken på båda knäna eftersom mina träningsövningar innebär mycket knä position . När A kom ner drack vi kaffe innan lilla familjen gav sig ut på en härlig promenad tillsammans . När vi kom hem fick vi besök av A&M så mysigt !  
Imorgon skall jag göra min första debut på gymmet hoho de skall bli så spännande men framförallt så jäkla kul ! 




Inga kommentarer: