torsdag, mars 26, 2015

Kort update

Oj de var ett tag sedan jag uppdaterade här..  Vad har hänt sen sist? Jo jag har börjat ta tag i min hemma träning igen och jag känner mig så motiverad . Nu börjar jag se resultat och då vill man ju bara göra ännu bättre ifrån sig. Snart tänkte jag ta de stora klivet och köpa mig ett gymkort :):) men jag vill nog vänta lite till !  Men de känns super kul och jag mår så mycket bättre. Förutom träning så händer det mycket på den privata sidan också som jag helst håller för mig själv o mina nära. Men jag är lyckligt lottad som har så fina vänner som stöttar mig i denna tuffa perioden. Allt kommer bli bra men just nu ser jag inget ljus i tunneln.. 

Imorgon är det helg igen ,men jag skall jobba monster pass på 24h men det kommer säkert gå fort och jag är ändå ledig 3 dagar efter . Dags att kasta in handduken god natt
















Inga kommentarer: