tisdag, maj 06, 2014

Seeeg tisdag


Känner mig svårstartad denna veckan och de känns som om jag vore inne på min 5 arbetsdag men veckan har knappt börjat! Skit väder idag me knappt nån värme och regn! Promenaden med K var bedrövlig men de glömde man av snabbt när man kom in i värmen igen. Vi gotta ner oss i soffan innan jag fick kila iväg till jobbet.. Jag och kompis längtar efter en playdate. tror K saknar F väldigt mycket, så fort man nämner Frank eller ett ord som liknar Frank så slänger han upp sitt söta lila huvud och ögonen blir stora som solen! Håller alla tummar i världen att F blir frisk snabbt! 
Annars så bjuder inte denna veckan på så jäkla mycket förutom jobb och kalas på lördag för lilla Tuva som fyller  2år idag . Grattis mosters lilla älskling!!!  Hoppas alla får eb riktigt bra natt . Tjing 




Inga kommentarer: