söndag, maj 04, 2014

Mjörn,foto kaffe och en jäkla massa skratt

Riktigt go lördag som jag redan fångade in vid 8 snåret. lite små kyligt i vinden men i solen vart de ju riktigt gött så en kaffe på trappan var givet ! Runt 10 tiden åkte jag och K mot skåpesund för att hämta upp min gode vän Iwan , vi stack sen vidare ut till mjörn där M höll på att lägga ny altan. Vi fika och drack kaffe. M tog några bilder på K med sin grymma kamera! Äääälskar bilderna! Lite längre fram skall vi ta lite fler bilder och så småningom skall jag framkalla och sätta upp ett fint foto på vår fina prins! På väg hem åkte jag förbi min bästa och tog en kaffe med henne! Hon är så jäkla bra!
Nu ikväll har R&M varit här på grillkväll, med sig hade dom super god efterrätt som bestod av glass,grädde,jordgubbar och melon . Vi smälte ner två olika chocklader som vi doppade jordgubbarna&melonen i, shiiiit min mage sprängs snart! Rundade av kvällen till scary movie 2 , take my strong hand! Hahaha jag har skrattat så mycket att hela magen värker!!!  Tänkte strax kasta in handduken så man hinner fånga morgondagen och dess oväntade händelser.  Tjing 





Inga kommentarer: