fredag, oktober 05, 2012

Freeedaaaag!

Hejj Hallåååå!
Kan säga att jag inte legat på lat sidan en ledig fredag som denna! Började redan städa vid 9 imorse innan mina päron & Ebba kom hit. När de anlände blev det en fikapaus , Ebba har hjälpt till o dammsugit vilket hon tyckte var jätte kul hehe :) efter någon timma skulle min kära mor åka till ryggdoktorn så vi planerade en tripp till göken efteråt. På göken har de redan tagit fram jultomtar o diverse krimskrams som tillhör julen. Gaah det är ju bara början på oktober ! Men jag skall inte sticka under stolen med att jag började längta till att bjuda hem vänner för lite pepparkakasbakning :) förutom jul grejer hade dom fått in sjukt mycket fina grejer som jag verkligen vill ha! Efter göken åkte vi in till Stenungsund för att köpa mat inför kalaset imorgon så ni kan ju gissa vad jag gjort resten av kvällen . Nu måste jag sova skall upp tidigt till jobbet o jag får verkligen inte försova mig!! Bye bye

1 kommentar:

Linda Blad sa...

ååå jag vill också åka till göken!