tisdag, oktober 02, 2012

Födelsedagsfirande

Vilken myshelg vi haft! Som sagt så har vi firat min födelsedag i helgen,istället för att ta allt på en kväll körde vi 3dagars firande :) fredagen blev det god middag på Halta Lotta vid Redbergsplatsen. På lördagen var vi först på middag hemma hos Andreas morföräldrar o sedan åkte vi in till bergakungen där vi mötte upp malin&roger för en biokväll :) söndagen hade jag o Malin en tjejdag. Vi flängt runt på torp,Stenungsund & Tjörn! Haha vilken jävla söndag fick mig ett antal rediga skratt. På måndagen som var min B-day spenderade jag på jobbet där jag bjöd på daimtårta:) uppskattat hehe. Och idag gjorde jag en stor förändring o färgade håret rött ! Ålderskris? Haha nerå var bara så sugen att testa något nytt , blev inte riktigt den färgen jag var utefter men det blev lyckat ändå . Nu måste jag sova skall upp 5 så dags att tänka på refrängen byebye

Inga kommentarer: