måndag, januari 11, 2010

Gottie Måndagens jobb avklarat, de gick ju galant . fixar ju jag ;) morgonen/dagen flöt på som bare den och det känns rätt skönt att få komma tillbaks till jobbet. Ikväll kommer jag inte göra så mycket mer än att planera tisdagens jobb plus allt annat bös som jag måste ta tag i. jo , bara för att dagen gick så bra så måste de alltid hända mig nåt som går snett - När jag kom hem gick jag in på mitt rum o kände : Fyy vad de luktar kattbajs ! lika bra att jag går och tömmer den direkt så de inte förpestar dom andra i huset, när jag kommer tillbaks så står ena min katt och luktar i min garderob (har en låda där mina underkläder ligger) o jag ställer mig bredvid och PUFF fick jag stans värst kattpiss lukt rakt i fejan , Gaaaaaaah Då har den andra kattfan pissat på mina underkläder :( så jag fick slänga ut lådan med kläderna i. mMm så kan de gå sa gubben o sket.
Nu är jag hungrig

Peace

Inga kommentarer: