söndag, januari 10, 2010

Det blev en vit och skön helg för min del och jag har mått hur bra som helst!! Och framöver får de bli mer av sånna här helger. Nästa helg har jag bestämt att jag skall på bio, jag vill se Avatar i 3D det är nog rätt fett haha. japp Söndagen är här och det var dags att lämna kvar min man på Orust för i morgon är det back to work YEAH känns lite tungt nu när man vart så bortskämd med all ledighet men det är bara att bita ihop. Innan jag kom hem idag åkte jag och hälsa på Anna , hon håller på och packar inför hennes & Camillas thailands resa GOTTEGRISAR, jag vill också åka till värmen och upptäcka nya ställen & träffa skönt folk Men icke Istället fick jag åka med Anna bort till OK och sola solarium förut, inte precis en solig dag på stranden men lite färg fick jag iaf haha :D
jaja nu skall jag sätta mig och planera inför morgondagen .

Peace

Inga kommentarer: