tisdag, december 22, 2009

okej jag måste erkänna att det är grymt mysigt ute, både mamma & pappa var med mig o tilda ute i snön och lekte. tok mysigt! Sen när vi kom in upptäckte Tilda att hon fått massor med tovar i sitt hår och det gick bannemej inte att kamma ut så jag fick tvingat ner henne i badkaret o tvätta ur det med massvis av balsam haha hennes hår är tok lent. Sen var det bums i säng för hennes del, jag skulle läsa en bok som hon hade med sig men de va helt värdelös så jag gick in till mig o hämtade twilight ;) haha . - så nu sover hon som en vacker prinsessa <3 jag känner att jag också borde gå o lägga mig men jag måste ge mig ut på jakt efter min laddare som på något konstigt sätt rymt iväg ??? Men först ringa Clara o planera morgondagens aktiviteter :D Me like!!!


Peace n Love

Inga kommentarer: