lördag, september 26, 2009

vad gör jag uppe nu? vaknade väldigt tidigt idag med tanke på att de är helg. jo igår var jag hos min vän Sara på Tranquilohair och gjorde något åt mitt tråkiga hår, jag har fått en ny färg men jag är fortfarande blond med mörkt i, väldigt ovanlig färg tycker jag så jag hoppas jag kommer lyckas bära upp den snyggt. Har även skaffat mig en lugg och jag börjar trivas mer och mer i lugg, asså när jag väl satt där i stolen o stirrade in i den jätte stora spegeln fick jag panik och tänkte : vad fan har jag gjort, jag passar inte i lugg- men nu när jag vant mig lite så gillar jag den väldigt mycket och jag hoppas alla andra kommer tycka att den blev bra. Kanske kommer upp ett kort lite senare idag. Så tack Till sara som stod ut med mitt klagande!
Efter allt klippande var det dags för oss att inta Göteborg , jag fick köpt mig ett par svarta converse skor, en stickad tröja från gina, och min favorit från monki som är en vit trekvarts ärmad tröja med fickor vid revbenen. jag älskar den verkligen.

tack för en bra dag mina vänner!

Inga kommentarer: