söndag, september 27, 2009

ooooh noo helgen är redan över och i veckan väntas det massa jobb och på Torsdag är det min FÖDELSEDAG :) men nu släpper vi det och går vidare till vad gjorde jag igår?
Jooo babes, i går åkte faktiskt jag och Antesson in till stan för att byta mina skor men de gick inte som planerat(släpper de också), jag fick iaf köpt mig något nytt för att dämpa min grinighet. Efter lite flängande blev vi hungriga så vi gick och käka på Haltas. där satt en kändis haha men jag kom fan inte på vem det var .- det gnager mig fortfarande ! När vi kände oss mätta åkte vi vidare till Kungsbacka och hälsade på Fille och Marielle dock var inte min käre broder hemma för han va o lirade golf me gubbarna .Tönt! Ju mer klockan blev växte mitt sug på att gå ut, så what the hell vi drog på smile banden och korkade upp. Blev bara jag Anna & Antesson som förfesta här hemma hos mig, och sen åkte vi in till Torget och fortsatte att förfesta i Antes bil haha SOm ni kanske redan har tänkt ut så blev det även bartömmningen på HK denna Lördagen också. Det var sjukt mycket folk och jag har inte haft så kul på länge faktiskt! det var tur att jag tog det lugnt igår för idag är jag inte de minsta bakfull -peppa peppa .
Idag skall jag åka ut till Orust och träffa Antes mormor som är på permis från sjukhuset i några timmar. vi hörs sen!

PEACE

Inga kommentarer: