fredag, maj 01, 2009

skakis o bakis

I Går var det en galen kväll kan jag ju säga , blev galet full så om de var något jag gjorde eller sa så ber jag jätte mycket om ursäkt.
Kvällen : började med en go förfest hos Clara med brudarna och sen åkte vi in till Hamnkrogen.
Har för mig att de va jäkligt mycket folk men de va bara roligt, fick träffa massa härliga människor gamla som nya ;) det blev även en massa dans o det känns i bena idag kan jag lova haha... Sen kan jag ju också dela med mig av att jag gjorde bort mig som fan så ångesten sitter som en fet sten i magen Buuuhäää . MEn trots allt så hade jag en jäkligt GO kväll o det tackar man för!


I D A G Ä R J A G B A K F U L L >__<>

jajaja Ante va också ute igår fast i gbg så han och jag tänker nog bara ligga hemma hos mig och må som man förtjänar xD

Hoppas alla får en grymt bra fredag

PEACE

Inga kommentarer: