onsdag, april 29, 2009

Knock You Down

Riktigt jävla underbart go dag idag !!

När jag vaknade imorse o tog första steget utanför dörren så fick jag en sån himmelsk känsla : SOMMAREN ÄR HÄÄÄÄÄR!!! så jag sprang faktiskt upp på mitt rum o letade rätt på min bikini och la mig på altanen å stekte. Efter några härliga timmar kom Clara hit o joina mig , Sen hoppa vi in i min 740 och åkte in mot stenungsund och mötte upp Tuffeliii. och självklart handlade vi kläder och tog en farligt go gammel fika också ;)

Resten av kvällen har jag vart med clara,anna å kakan å bara glidit runt å lyssnat på min tok schysta skiva som clara o jag brände förut !!

Nu är jag trött tjej så sängen ser riktigt lockande ut men först skall nu få dagens låt :

http://www.youtube.com/watch?v=G3Q8FFckHYY

Inga kommentarer: