torsdag, april 02, 2009

YES!!!


YES ! Snart kommer sesong 5 av The hills , me like!
jag har verkligen följt L.C enda sen Laguna Beach gick på tv. Och jag har inte missat ett enda avsnitt av The Hills och inte har jag missat The city heller ! så nu har jag nått att se framemot :D
Denna dagen är ju inte riktigt slut än men den har vart himla go måste jag säga, lektionerna med 6an och 7an gick jäkligt bra. Jag va riktigt nervös ibörjan när jag skulle ha 7orna men dom va så snälla och verkligen lyssna på det jag sa ;) så jag va snäll tillbaks å lät dom gå 10 min tidigare haha :P
Imorgon kommer jag jobba lite lägre, tror jag börjar 8.00 -14.10 å det är rätt så skönt att sluta så tidigt för då slipper jag stressa in till stenungsund igen.
Imorgon fyller ju min älskling 20 år och då skall vi gå ut i stan för att fira honom, har tok tjötat på Flipp att hon skall hänga med ut imorn och hon har snällt gått med på de SNÄLL TJEJ ;)
Jag måste ringa Annelie sen också för det har blivit lite ändring i schemat, va tänkt att Anli skulle hämta upp mig å alex i std & åka med henne in till gbg men nu ringde Ante och säger att jag är tvungen att ta hans bil in för annars kommer inte vi komma hem dagen efter . fan jag som ville åka med Passup´s Tokheta firmabil !!!
Nu tänkte jag BADA och sen kleta in mig i sol utan brun, gjorde det igår med men jag ser fan ut som en zebra hoho
im out PEACE

Inga kommentarer: