söndag, april 05, 2009

tight helg

Fredag :

jag jobbade till klockan 2 sen fick jag stressa hem och bada å packa ner kläder o sånt, blev lite gruff mellan mig o pappa så jag fick be min syster och jimmy att köra in mig till std där ante´s bil stod. Sen åkte jag och hämtade upp Totte som skulle vara mitt rese sällskap in till Gbg. Vi skulle möta upp Annelie i Kode men Totte glömde att säga till när vi skulle svänga av så vi fick ta en tripp genom Kungälv o möta upp Annelie är istället . Totte va riktigt bra på att visa vägen haha . När vi väl kommit fram så hade alla gittat upp till haltas för att käka men jag och Annelie skulle fixa oss så vi hängde inte med, men de va as gött att vi fick en stund lungn och ro innan kvällen drog igång.
Sen kom hela Orust gänget och vi drog bort till stan vissa hängde med hela kvällen och vissa kom inte längre än till själva kön haha. Men tillslut hamna vi på Bryggeriet och det va skoj ;)

LÖRDAG :

Vaknar upp av att man mår så jävla kasst + massa rygg ont pga tältsängen som jag och Ante delade på. Sen gick vi in till rummet bredvid å snacka om gårdagens bravader.
Efter nån timma åkte jag , ante och totte hem men först rog vi en Donken i det fina vädret och de va riktigt härligt att sitta ute och äta ;)
När vi väl kom hem till Ante gick vi och la oss i sängen en stund och vilade upp batterierna.
Men de blev inte mycke till vila när vi fick syn på vad klockan var.
Snabbt in i duschen å sen ut å fixa till sig å wisch in i bilen och snabbt in i byggnaden å säga GRATTIS CARINA. Vi blev kvar där hela kvällen och det var jätte trevligt och massor med härligt folk !


SÖNDAG :

Jag och Andreas blir väckta av min Mamma, Tilda & Annie som kommer in med frukost på sängen och Sjunger Happy birthday för andreas , hur gulligt som hellst! Snart tänkte jag fixa till mig eftersom det blir Kalas för andreas idag hemma hos Maria och Håkan. Fan vad kalas det har varit hela helgen hoho .... Här nedanför kan ni se några bilder Från Fredagskvällen.






Annelie & Danne på Bryggeriet

Kim & Towbie

Anli & Danne


Kim & towbie

Me




Annelie



Malin, Towbie, Jens




Danne läser gonattsaga




Towtte , Ante & jag haha



Towbie , Joel & Kim



Annelie



Roger, Malin & Jens




Jag



Tuffeli


Me and Anelie



Crazy bitch ^^








Im out PEACE







Inga kommentarer: