lördag, mars 28, 2009

Lööördag

Såå skönt me helg, idag vakna jag rätt tidigt typ vid 9 , både jag och A har sovit ganska dåligt inatt. vaknat titt som tätt men men, efter att jag vaknat till liv i morse började jag städa hela övervåningen så mamma & pappa skulle bli lite glada när dom kom hem från stenungsund :D och de blev dom allt haha.


Snart skall jag och ante åka ut till svanesund å träffa några av antes kompisar, tror Otto är här ute så det är nog därför . vet inte om vi kommer stanna kvar där ikväll eller om vi åker ut till mig sen igen... tänkte iaf att jag skulle dricka upp ölen som jag köpte till ante igår ;) hehe

Tänkte också berätta att Ikväll börjar ju Haddocks igen så om du inte har några planer så är det lika bra att dra dit eftersom Tjörns snyggaste tjejer kommer hänga där ikväll !!
Nu e jag sugen på att bada, vi hörs ha en förjävla bra LÖRDAG!!

PEACE

Inga kommentarer: