fredag, mars 27, 2009

Kom precis hem från kickan å majsans 20års fest och det var grymt kul, dom bjöd på super god mat och sen blev det frågesport " Vem känner tvillingarna mest?" vi var 5 lag ? som fick svara på roliga och riktigt pinsamma frågor, och vinnarna fick skumpa som pris.
haha gissa vem som vann?! jo MITT LAG hohoho in your FACE biiiaaatch haha så jävla skoj. den som njöt mest var nog anna , hon ville verkligen ha den där skumpan.
jag körde ju så jag vann en pepsi och de funka lika bra;)

jag glömde tyvärr min kamera så det blev inga bilder men alla andra tog bilder så jag får sno av dom istället, så jag lägger upp dom så fort jag får tag på dom !
Nu tänkte jag lägga mig och kolla på film och dricka öl med Ante ;) myyys
Nu önskar jag er alla en riktigt bra Fredag!
PEACE

Inga kommentarer: