söndag, februari 22, 2009

SunnyDay

Tjääääniiiiis . Nån som tittat ut å sett att solen skiner eller?
jag mår AS bra å snart ska jag åka och hämta hunden .
Va de nån som va ute å körde igår? De va iaf JAG Herre de va så jävla mycke snö här ute de gick typ inte att köra för man åkte slalom på vägbanan eftersom de va så högsnö och de gick inte att köra snabbare än 60 för man bara spann snö haha. Ante satt bara å klaga om att - Vem fan kom på iden om att tjejer skulle få körkort osv osv.. vaddå tryckte ner mej??
Skit på han jag e en as grym bilförare så Kääääääääääft ! :)


Imorn är det första Måndagen sen i sommras som jag inte skall jobba : jag har alltid haft Måndagarna som en " fast dag" men nu har dom gjort ändring i schemat så nu behövs inte jag å de Suger . Och så som de ser ut nu så kommer jag bara få jobba på Torsdag denna veckan wtf jag behöver peeeeengar !! dags att leta efter mer jobb nu. Nu orkar jag inte tänka på de för jag ska ut i det sköna vädret ! im Out
/ S

Inga kommentarer: