söndag, februari 22, 2009

Kvälls Nyheter

ja som ni ser fick jag mig ett ryck och bytte mall men jag byter nog tillbaks till den gamla snart igen finns ju inte så många att välja mellan .
Iaf fick ett samtal nyss om helgen bravader haha det är så härligt att få höra att folk gjort bort sig så man slipper känna sig ensam om att gjort bort sig kvällen innan. Men jag har ju varit nykter nu dom senaste 3 helgerna så jag kan bara gotta mig i att det inte är jag som har söndags ångest idag :D

De jag fick reda på är helt sjukt!
önska att jag kunde skriva ner allt här men man vet aldrig vem som läser min blogg och jag är inte den som vill förstöra för andra sen så skulle inte jag heller velat att någon skrev om mina bravader på sin blogg.
kan ju iallafall skriva så här att de handlar om : En som stod mig väligt nära förr, 2 stycken muppar som en gång i tiden såg upp till mig och slicka min röv men som nu ser mig som en konkurent..och en galen blondin som är sugen på min kompis kille haha .

Klockan börjar närma sig 20:00 å jag sitter och väntar på att Mircus skall komma å lämna One tree hill boxen till meeeeeeej :D as gött Fast jag saknar min Snuwtt jätt jätte mycke fast om han skulle vart här nu skulle de inte blivit någe one tree hill eftersom han tycker de e så jäla värdelöst , men han har ingen smak hoho .
im out / S

Inga kommentarer: