måndag, december 08, 2008

what goes around comes around

ligger i min säng å kom tänka på en sak , när jag har vart "på g" med en kille eller varit tillsammans med någon å de tar slut eller att de bara inte blev nått, så när tiden går å man har gått vidare med sitt liv så klart som fan så dyker de fanskapet upp igen å säger att dom ångra sig å vill ha tillbaks en! SÅ har det varit varje gång med dom killarna jag haft å de kan både vara bra och dåligt, men de fan så störande. För några veckorsen så va de inte så bra mellan mig å ante så va de nått jag hette på min msn å då började 2 stycken av mina ex höra av sig å blir helt plötsligt mån om mig å undrar hur jag mår å vad jag ska göra ikväl osv osv... haha
de e helt sjukt när man väl har smakat på denna kakan villl manbara ha mera xD
men iaf så e jag tok kär i min Antefjante å vill bara ha honom :)

Inga kommentarer: