söndag, december 07, 2008

Helgens sista dag

Hello...

Denna helgen har bara flygit iväg. i fredags morse åkte jag och Iwan in till stenungsund för att köpa julklappar och för att froda frukost. Mircus kom också in .längesen jag fick en pratstund me mirc .Sen efter vi fikat mötte jag och iwan upp hans två kompisar från Flen Axel och Martin hette dom ^^ . sen åkte jag hem å glodde tv me sture. Timmarna bara rann iväg å sen åkte jag ut till baby å där fanns även Kim å Zacka efter en stund där åkte vi ner till Roger va inte speciellt skoj där eftersom dom bara sat å glös på tvn..
Och i Lördas åkte jag å bejbi in till stan för att vara barnvakt. Vi gjorde en sväng in till Annelie å Kim me å där fanns även Otto och hans tjej Carro hon sa inte så mkt men hon e säkert snäl lhaha..

Och idag e det Söndag å jag e rätt så död och jag kommer bara ligga i min säng hela dan ! Over and out

Inga kommentarer: