onsdag, december 03, 2008

Onsdagens seghet

heey (:
Tro de eller ej så börjar jag bli rätt så rastlös jag har varit ledig i två dagar nu å jag pallar inte vara mer ledig klättrar snart på väggarna jag vill jobbaaa nununuuuue... visst att de e gött att va ledig ibland efter en lång vecka men så som jag vet om nu ska ju skolan va stängd i 2 vekor så då kommer jag inte få jobba nått å de är = inga pengar de e rätt förjävligt men i januari kommer jag ju jobba som en jude men hur ska jag kunna klara mig den månaden då? not cool ! aja
inatt har jag sovit som en prinsessa vakna nu vid halv 1 haha
ska strax ta mig ett bad å sen åka in till Arbetsförmedlingen för å tjöta. sen efter de så ska jag åka ut till bejbi funderar på att först åka till min bror å sno några filmer som vi kan kolla på eftersom antes dator e på lagning..

ha en fortsatt bra dag ! tjoooleeen

Inga kommentarer: