tisdag, december 02, 2008

Jisses nu ere redan december och jag börjar få lite panik över julklappar nu :S fick ju inte den största lönen denna månaden men som tur e får man ju den andra lönen innan julafton så då får jag stress handla gaah jobbigt!! I helgen tog jag de bara lungt med bejbi palla inte att gå ut eftersom de blivit rätt så galet dom senaste gångerna jag varit ute haha... så i söndas va jag malin å jimmy på ullared fan vad jag handla , när jag väl stog där å kolla på saker så tyckte jag att jag bara handlat till mig själv tsss när jag kom hem till ante så blev de 5 grejer till mig å 10 till antes lägenhet haha men fan så mysigt de blev med alla små grejer ser mycke mer hemma ut än innan iaf !
nu sitter jag å väntar på att Annelie skall ringa för skall antagligen åka in till stan å träffa henne för jag e ledig hela denna vecka som de ser ut nu iaf :D gött kött

Inga kommentarer: