torsdag, september 03, 2015


Ledig torsdag Yeeeey ! 
Kick starta dagen med att träffa upp Therese i Stenungsund o luncha på kvarterskrogen . Muuuums vad god mat! Vi gick vidare till torget o kolla lite . Jag skulle ju inte ha något men så hitta jag skorna jag skulle köpa i helgen egentligen så de var riktigt gött :) haffa mig ett par jeans (bilden nedan) som var nått av de skönaste jag haft på mig. Haha kunde inte låta bli. Nu får de vara köpstopp;)  jag behövde verkligen en sån här dag och Therese är en vän som alltid får mig att må bra men framför allt får hon mig alltid till att skratta och då menar jag as garva så att magen värker haha. Den tjejen är så mån om allt o alla och hon är så klok medans hon verkligen är sån som kan släppa loss!  Just nu behöver jag så mycket positivitet i mitt liv för att komma tillbaka o släppa allt jobbigt och jag är så jävla glad att jag träffa henne förut för nu har jag så mycket energi så jag blir sprallig :) tack tack tack 

Inga kommentarer: