onsdag, maj 27, 2015

Fika besiktning och mås skit


Vaknade tidigare än tuppen idag 05 för att vara exakt men när jag insåg vad klockan var tvingade jag mig att somna om men vaknade pigg som en lärka vid 07 haha vem behöver sova ut när man är ledig liksom ;) 
Efter två koppar av morgonkaffet tog jag o hunden en runda på 1 mil. När vi närma oss huset ville jag bara slänga mig i en kall dusch, men när jag väl kände de kalla vattnet ångra jag mig snabbt haha. Åkte och träffa mina sköna bönor Alex och Malin och självklart söta lilla Laura . Dööör vad söt den ungen är!!! Vad jag saknat våra kafferep.Nästa gång har vi planerat vinkväll :)  Hahah de sjukaste hände ju ändå mig och Alex när vi satt på en trappa utanför torget, då vi mitt under vårt intensiva samtal blir SPRUTLACKERADE AV EN MÅS!!! Hahah ni skulle sett oss.samtidigt som vi börjar as garva får vi kväljningar båda två Hahah vad är oddsen att just vi får mås skit på oss!!!!! efter några timmar med dem åkte jag o besikta bilen på Hisingen fick 2 anmärkningar men de är lätt fixat .hoppas jag....  Resten av dagen spenderade jag på altanen med min favoritbok After , läst ut alla 3 för andra gången och jag kan inte få nog för de är så jäkla bra !!  Nu får Anna todd lägga på ett kol så man kan fortsätta läsa "before" .
Dags att sjunka in i drömmarnas land Vi hörs! 










Inga kommentarer: