torsdag, april 16, 2015

Yeeey äntligen är solen tillbaka efter två dagar med konstant regn.. Det är helt galet vad jag blir påverkad av vädret, min energi är maxad så fort solen tittar fram och jag vill göra så mycket på samma gång som om att dagen aldrig skulle ta slut haha . När jag kom hem efter jobbet blev de en 40 min promenad i skogen med K och när vi kom tillbaka satte vi oss på ett hyfsat vindfritt ställe och njöt av solen.
 När jag får " dö tid" springer mina tankar lätt i väg, överanalyserar saker o ting men också drömmer jag mig bort bland mina önsketankar. Som jag nämt flera gånger innan så längtar jag nått otroligt till när vi skall köps hus. Inget är hugget i sten men vi har planer på att köpa mina föräldrars hus yeeey tillbaka till rätt Ö igen hehe ;) vi håller på att spara för fulla muggar men det tar sån TID!! Vill ha nu nu Nu! I mitt lilla Hjärnkontor så planerar jag för fullt hur vi skall inreda, renovera ,bygga osv osv ibland känns allt så nära men på samma gång så in i Norden långt bort. Men den som väntar på något gott.....


Inga kommentarer: