torsdag, april 09, 2015

Vilken go vecka de vart! 
Måndagen blev helt perfekt med en go dag på jobbet sen fick vi vänner hem på en grillkväll. Varje dag har det bjudits på strålande sol (!)  tisdagen skrämde kompis halft ihjäl  mig med att springa iväg o var borta i närmare 2 timmar. Urs vill aldrig känna så igen!!! Dagen efter när jag skulle hämta K efter jobbet hos svärmor så bestämde jag mig för att promenera bort, helt klart världens bästa beslut då vädret var helt fantastiskt , jag har väntat i 6 månader på den dagen då jag enbart behöver linne på överkroppen och äntligen kom den :)

Och idag innan jobbet åkte jag & K till varekil för att ha gofika med M&L super mysig fika ute på altanen. 
 I morgon är det helg igen och den verkar som om att den  kommer bjuda på en del trevligheter :)


Har givetvis tränat mellan alla grillkvällar och gofikor , längtar verkligen till att få skaffa mig ett gym kort så man kan köra på ordentligt ! Men tills dess så får jag nöja mig med långa promenader och träning hemma. 










Inga kommentarer: