onsdag, april 01, 2015


Vaknade snor tidigt idag med och klev upp ur sängen redan halv 7 . de måste vara att jag blivit så aktiv att jag inte behöver lika mycket sömn ,för helt ärligt så är jag en morgontrött människa som gärna ligger o drar mig till iaf halv 10 när jag väl är ledig! Men jag älskar att vakna tidigt och känna mig utvilad och att vädret leverera precis som idag. Vid 8 tog vi en härlig runda på 50 minuter sen tog jag tag i mig själv och åkte in o träna i 1,5h och de gick faktiskt väldigt bra , jag höll mig till de sakerna jag testat i veckan men jag testade även nya maskiner. De var knappt några människor vilket kändes så skönt. När jag kom hem tog jag ett långt varmt bad o bara njöt . Sen gick jag o K utanför huset o kasta boll och sen tryckte vi ihop oss i ett hörn där inte vinden kom åt oss o bara myste och sög in all energi från solen. 






Inga kommentarer: