tisdag, april 21, 2015


måste sluta slarva med maten & vätska  för nu ligger jag redan ner bäddad med världens huvudvärk så jag vill spy... Tycker jag ändå druckit bra med vatten men borde dricka betydligt mycket jaja jag lär mig nog tillslut hehe . Idag har jag bara njutit av att vara ledig, tog en promenad på 1 mil efter morgon kaffet sen när vi kom hem blev det dusch och hänga tvätt. Årets första " hänga upp tvätt ute" så jäkla gött då kan man ju tvätta så mycket mer utan att ha bekymret om plats. Senare på dagen blev jag lite rastlös så jag bestämde
Mig för att promenera in till stc och möta upp A efter träningen och jag måste säga att de var nog den tråkigaste promenaden någonsin haha  men gött var det ändå och lite social träning för K på samma gång är aldrig fel :)  nääe mina vänner nu måste jag försöka somna så det släpper i huvudet . Tjing 



Inga kommentarer: