torsdag, april 23, 2015

Blev ingen vilodag igår , när jag stod och lagade mat fick jag ett härligt samtal av Cissi som gärna ville träffas på en "koppel tränings promenad" så fick lägga på ett kål  med middagen så tog vi första bästa färja vi hann med :) och de gick så himla himla bra på promenaden ! De vart lite drag precis i början när K hoppa ur bilen men sen så gick allt som en dans.. Vi kunde tillomed gå bakom utan att han började gny och dra ( kompis vill ALLTID gå först när vi promenerar med andra) och jag blev rätt så överraskad . Vår lille pojk börjar växa upp. 

Men idag har vi iaf haft en vilodag och bara strosat runt i linanan och gosat framför en film innan jag åkte till jobbet. Efter jobbet ikväll åkte jag till aröd och här blir jag kvar över natten. Lite egentid med mamma & pappa är aldrig fel och att få sova i min egna säng är GULD värt . Älskar den! 
I morgon är jag ledig och de är löning så jag måste åka in till torget o se om jag kan hitta nya promenad skor. Vi hörs 






Inga kommentarer: