onsdag, januari 28, 2015

Som ny :)

Medans K var hos veterinären så passade A och jag på att städa här hemma, fick äntligen tillbaka lite av mitt möblerings sug igen och när de väl händer så måste saker bli gjorda DIREKT! Fick bara en snille blixt att jag skulle klä om den gröna puffen som jag gömt undan på övervåningen . Åkte till göken och köpte tyg samt häftpistol , ( grejen är den att jag gillar inte att ge mig på saker som jag inte vet riktigt hur man gör vilket blev fallet när jag kom hem)
Jag trode att de skulle vara så enkelt att bara lägga över tyget och sen häfta fast haha men nej nej nej och när jag snabbt insåg detta slängde jag in alla grejer i bilen o åkte ut mot Tjörn. Min syster.mamma och svåger fick bli min räddning:) Jimmy ritade ut o klippte de första sen fick jag klippa resten. Sen fick min syster sy . Och tusan vad bra pallen/ puffen blev :)  så gott som ny!




Inga kommentarer: